Du er her|

06.10.23

Når feedback betyder noget

Hos Petrowsky A/S arbejder vi meget med imødekommenhed, faglighed og kundetilfredshed. Derfor bliver det også en lidt bedre dag på kontoret, når vi modtager en mail som nedenstående fra en kunde, hvor vi har været ude på en opgave.

Tak til Flemming for at tage sig tiden til at skrive den til os.

Kære Simon

Når folk har en dårlig oplevelse, skal de nok give lyd fra sig, mens det kniber med samme virketrang, når der er gode oplevelser.

Det er denne mail et udtryk for.

Vi havde i dag fornøjelsen af at have besøg af Aslak (som du ved, fordi jeg forstyrrede dig i din ferie …), og han skulle se nærmere på manglende vandtryk og manglende varmt vand i et meget gammelt hus i Vejle.

Fagligt var oplevelsen på et meget højt og tillidsvækkende niveau, de menneskelige og humørfyldte kvaliteter var fra samme hylde, så det var en udpræget fornøjelse.

Med alderen på vores hus får vi med sikkerhed brug for Petrowsky og Aslak igen 🙂 og der er hos os ingen tvivl om, hvor vi skal søge hjælp.

Så kan man sige …, det er jo det, han får løn for.

Det er korrekt, men der er stor forskel på, hvordan mennesker/virksomheder tjener pengene, og Aslak er på vegne af Petrowsky uden for kategori til den gode side.

I har i mig en lobbyist, som går endnu mere i krig for jer end tidligere – tak for service, kompetencer og sublim rådgivning.

Flemming

Vil du vide mere?

Ring : 75 72 04 44

info@petrowsky.dk