Familievirksomheden Petrowsky A/S har i snart et halvt århundrede udviklet sig til at være en pålidelig samarbejdspartner til industrien og har samtidig oparbejdet stærke kompetencer, der hjælper industrikunder, når Petrowsky A/S er færdig med opgaven. Det fortæller økonomichef hos Petrowsky A/S, Thomas West Hansen, med synlig stolthed i stemmen. – Når vores dygtige folk er ude på opgaver, er der nogle super fine effekter af arbejdet, der kommer virksomhederne til gavn. Det kunne eksempelvis være, at virksomhederne undgår produktionsstop gennem forebyggende vedligeholdelse udført af vores medarbejdere. Eller at vi minimerer risikoen for kontaminering af produkter og reducerer sygdom blandt medarbejdere gennem løsninger, hvor Petrowsky A/S sikrer, at luften bliver renere og bedre ventileret. Sidst, men ikke mindst, kan vi hjælpe med at reducere generelle forsinkelser i produktionen forårsaget af nedbrud inden for områderne vand, luft og energi. Når vi får feedback fra kunderne, viser det med tydelighed, at vi er en vigtig sparrings- og samarbejdspartner ude i marken, fortæller Thomas West Hansen. Et af Petrowsky A/S’ succeskriterier har i generationer været, at virksomheden ikke kører fra kunden, før opgaven er løst til fuld tilfredsstillelse. Dette sikrer Petrowsky A/S ved et fokus på opfølgning, at være nærværende over for samarbejdspartnere og kunder samt ved at have løbende dialog med kunden. Thomas West fortæller her mere om de værdier, der hersker hos både medarbejdere og ledelsen hos Petrowsky A/S: – Vi skal være eminente til at levere hurtigt, når det kræves i den pågældende situation. Vi ved, at tid er en afgørende faktor i industrien, så produktionen kører uden stop. Vi leverer høj kvalitet gennem holdbart håndværk og rådgivning og er tætte på kunden, så vi kan foregribe nedbrud gennem vedligeholdende service og sparring om effektive løsninger inden for områderne energi, vand og luft. Det er vores mindset. Grundforudsætningerne for et godt samarbejde med kunden starter allerede i tilbudsgivningen hos Petrowsky. Her kigger familievirksomheden på de mest omkostningseffektive løsninger og sender hurtigt et tilbud, der lever op til den aftalte kravspecifikation til kunden. Internt fokuserer Petrowsky A/S også løbende på at forbedre og digitalisere de administrative processer, så kunden skal bruge mindst mulig tid på at kommunikere med administrationen hos Petrowsky. – Vi har et blik for de processer, der bidrager til en god oplevelse med os. Samtidig er vi skarpe på de muligheder, der findes for både optimering og digitalisering af tiltag, som kan sikrer, at vi hele tiden er på forkant med udviklingen, understreger Thomas West Hansen.01.04.22
Fokus på effektivitet til gavn og glæde for kunden
Cases
Udvalgte opgaver